۴۰ هزار حامی دیگر در آذربایجان غربی از یتیمان حمایت کردند

کمیته امداد آذربایجان‌غربی در طول ماه مبارک رمضان، بیش از ۴۰ هزار مورد حامی یتیم پذیرفت.

حجت‌الاسلام جابر شوقی، رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در طول ماه مبارک رمضان، بیش از ۴۰ هزار مورد حامی یابی توسط کمیته امداد آذربایجان‌غربی صورت گرفته است.

او  ادامه داد: این تعداد حامی یابی در چهارچوب انعقاد قرارداد با کمیته امداد و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و در راستای اجرای طرح ایران مهربان صورت گرفته است.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۸۳۵ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی روزه اولی بودند که توسط این نهاد مورد حمایت مضاعف قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام شوقی، افزود: طرح حمایت از ایتام و فرزندان محسنین روزه اولی برای اولین بار در استان اجرا شده و با توجه به بیماری کرونا، در قالب واریز مبلغ افطاری به حساب این ایتام و فرزندان محسنین صورت گرفته است.

او تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، بیش از یک میلیارد ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین افطار اولی به عنوان افطاری واریز شده است.
رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم اجرای پویش اطعام مهدوی در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.