بابایی کارنامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انجام ۷۵ درصدی همسان سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: ۷۵ درصد از همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است که قدمی رو به جلو است.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ منابعی را برای این موضوع در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر همسان سازی حقوق بازنشستگان براساس شرایط کشور انجام شود به نفع بازنشستگان است، ادامه داد: تاکنون ۷۵ درصد از همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است که یک قدم رو به جلو است، پیگیری خواهیم کرد تا ۲۵ درصد باقی مانده نیز انجام شود.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: اگرچه ممکن است مشکلات پدیده بازنشستگان در حوزه معیشتی اقتصادی درمانی نیستیم، اما باید تلاش کرد تا بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان به طور کامل اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی به جد دنبال این است که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود و قطعاً در بودجه ریزی‌هایی که خواهیم داشت، این موضوع را در نظر می‌گیریم تا به صورت کامل اجرایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حقوق یک شاغل از یه بازنشسته هنوز یه عالمه فاصله دارد جای خود
مسئله اینه که شاغل هزارتا آیتم دیگه هم بحقوقش اضافه میشه که دریافتیش چند برابر یه بازنشسته میشه
انصاف و عدالتم آرزوست
یعنی ۴۰ سال چه اتفاقی افتاده که هر روز این فاصله بیشتر شده و تورمش نصیب بازنشسته ها شده حالا باز هم با چه انگیزه ای بریم رای بدیم
الان همه شعارا قشنگه و در عمل یادشون میره که همچین شعارهایی میدادن به هیچ جا هم که نباید جوابی بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به جای همسان سازی. ،،، یکبار دیگر. که محتملا دولت جدیدخواهد بود .. مطابق سازی با عدالت اسلامی ..... نام اصلاح حقوقها باشد .. چرا حقوق دو شخص در کار معادل باید در دو نهاد اختلاف زمین تا اسمان باشد .... مثلا نفت و مس و ....،،،، در عمل حداقل ۴ برابر یک شغل. و شاید با زحمات بیشتر بگیرد ... چرا فردی چند سال سرپرست دفتری باشد و مدیر کل نشو یا نخواهد ... چرا مزیای. سرپرست حتی از شعل ثابتی هم که داشته کمتر میشود. ... بحث صلاحیت ها بحث من نیست ،،بحث کاری که انجام میشود بسیار بالاتر یک مدیراست ... مثال زیاد است که ریاست ها قانع کند که چه بی عدالتی هاییانجام میشود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ممنون خبر امیدوار کننده ایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ همسان سازی اتفاق نیفتاده درسال جدید تقریبا تمام حقوق بگیران افزایش تقریبا چل درصدی داشتند بع علت تورم و برای بازنشستگان با سو استفاده اسمش شد همسان سازی گفتند حالا که تورم هست اینا بچسبونن بهش همسان سازی وقتی درسته که علاوه بر تورم اتفاق بیفته در حالیکه این افزایش ها جواب ب تورم هم نیست
آخرین اخبار