فطریه در استان مرکزی از طریق صندوق‌های مشترک جمع آوری می‌شود

برای جمع آوری فطریه در استان مرکزی صندوق‌های مشترک بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای جمع آوری فطریه در استان مرکزی صندوق‌های مشترک بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

امینی با اشاره به برگزاری گسترده نماز عید در فضا‌های باز مصلا‌ها و مساجد استان مرکزی افزود: این صندوق‌ها در اطراف اماکن مذکور مستقر است و نمازگزاران و مردم می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.

او اضافه کرد: سهم مددجویان بهزیستی استان مرکزی امسال از محل مبالغ فطریه صندوق‌ها ۴۰ درصد و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۶۰ درصد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزبستی استان مرکزی بیان کرد: جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات شرایط کرونایی برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره بصورت الکترونیکی و حساب بانکی نیز جهت پرداخت آسان فطریه درنظر گرفته شده است.

او ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته همچون سنوات گذشته دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی از طریق دفتر نماینده، ولی فقیه در استان؛ استانداری و فرمانداری با نظم و هماهنگی خاصی تحت نظارت شورای زکات استان توسط بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) بصورت منسجم انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.