ترکیه حملات صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه توسل رژیم صهیونیستی به زور و قدرت نظامی علیه غیرنظامیان و کودکان فلسطینی را محکوم کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی کاملاً مسئول وضع موجود در فلسطین است. در این بیانیه تاکید می‌شود: ما حملات اسرائیل به غزه را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان از جمله کودکان شد، محکوم می‌کنیم.

در بخشی از این بیانیه متذکر می‌شود: رژیم صهیونیستی باید درک کند که استفاده از زور مطلق در سرکوب خواسته‌های مردم فلسطین موفق نخواهد بود.

درگیری‌ها میان نیرو‌های اشغالگر قدس و مقاومت فلسطین از چند روز گذشته آغاز شده و کماکان ادامه دارد. این درگیری‌ها از یورش وحشیانه اشغالگران صهیونیست به نمازگزاران در مسجدالاقصی کلید خورد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد زمان تصمیم‌گیری‌های یکجانبه درباره مسجدالاقصی به پایان رسیده است.

تجاوزگری رژیم صهیونیستی تاکنون با محکومیت‌های بین المللی گسترده‌ای همراه بوده است. بنا به گزارش الجزیره، شمار شهیدان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۷ تن از جمله ۹ کودک رسیده و تاکنون دست کم ۱۱۵ تن زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار