شیائومی قصد عرضه ایرباد‌هایی با ساقه کوتاه‌تر دارد

تصویری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است خبر از ساخت یک هدفون بیسیم شبیه به Airpod Pro اپل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه اکتبر بود که شرکت شیائومی هدفون‌های Mi Air 2 Pro خود را معرفی کرد و استقبال نسبتا خوبی نیز از سوی کاربران برای خرید این هدفون شد. اما ظاهرا شیائومی قصد اکتفا به این هدفون بیسیم را ندارد و تصویری که به تازگی و از هدفون جدید این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است نشان از پیدا شدن یک جایگزین برای هدفون Mi Air 2 Pro می‌دهند.  تصویر منتشر شده از هدفون جدید شرکت شیائومی نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در آینده هدفونی به اندازه ایرپاد پرو شرکت اپل را وارد بازار کند که دارای سرهای پلاستیکی است.

شیائومی اعلام کرده است که هدفون‌های آینده این شرکت دارای قابلیت نویز کنسلینگ خواهند بود، چیزی که هنوز شیائومی در هیچ کدام از هدفون‌های خود استفاده نکرده است. درباره محفظه شارژ این هدفون نیز باید گفت شرکت شیائومی سعی کرده است از یک محفظه شارژ با لبه‌های کاملا گرد استفاده کند که تاکنون در هیچ کدام از محفظه‌های شارژ این شرکت از این طراحی استفاده نشده بود.

شیائومی قصد عرضه ایرباد‌هایی با ساقه کوتاه‌تر دارد

طراحی ظاهری هدفون‌های جدید شرکت شیائومی

طبق تصویر منتشر شده روی هر کدام از ایربادها یک نوار مشکی دیده می‌شود که با رنگ خاکستری ایربادها تفاوت دارد و احتمالا به سنسورهای لمسی استفاده شده در این هدفون تعلق گرفته است. طراحی این ایربادها نیز بسیار آشنا است و هر کس را در نگاه اول یاد ایرپاد پروی شرکت اپل خواهد انداخت و قرار است این هدفون‌ها تا جای ممک در داخل گوش فرو روند تا از این طریق کاربر صدای محیط را نشوند.

شیائومی قصد عرضه ایرباد‌هایی با ساقه کوتاه‌تر دارد

با این حال هنوز شرکت شیائومی زمان حدودی معرفی این هدفون را اعلام نکرده است و مشخص نیست چه زمانی شاهد حضور این هدفون در بازار خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار