معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام:

سالمندان برای تزریق واکسن کرونا عجله کنند

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:فرصت تزریق واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال رو به پایان است، سالمندان برای تزریق واکسن کرونا عجله کنند.

به گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رحیمیان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی برای انجام واکسیناسیون در گروه سنی ۸۰ سال به بالا باقی نمانده خواهشی که از مردم عزیز داریم این است که همه افرادی که با آن‌ها تماس گرفته شده است و یا ثبت نام کرده‌اند هر چه سریع تر در محل دانشکده پرستاری جهت واکسیناسیون خود حضور پیدا کنند.

او افرود: سالمندان بالای ۸۰ سالی که تا کنون با آن‌ها تماس گرفته نشده است، برای تزریق واکسن به مرکز جدید واکسیناسیون واقع در خیابان میر قوام الدین دانشکده پرستاری تربت جام مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: سالمندانی هم که امکان حضور ندارند می‌توانند به همراه یکی از افراد خانواده با خودروی شخصی جهت واکسیناسیون به محل مشخص شده مراجعه کنند تا واکسن تزریق شود.

رحیمیان بیان کرد: در تمام مراکز خدمات جامع سلامت روستایی شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد واکسیناسیون انجام می‌شود.

او تصریح کرد: برای تسریع در روند اجرای واکسیناسیون و جهت خدمت رسانی مطلوب به همشهریان عزیز سالن‌های دیگری هم به عنوان پشتیبان جهت واکسیناسیون در نظر گرفته شده که اگر استقبال و حضور مردم چشمگیر باشد در صورت نیاز از ظرفیت این مکان‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
والا ما که می ترسیم مادرمون رو ببریم ، خدایی نکرده عوارض داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا کنه همه زودتر واکسن بزنن تا یکم خیال ها راحت بشه