لیگ برتر انگلیس/ منچستریونایتد - لستر سیتی؛ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به کدام تیم می‌رسد؟

در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (سه شنبه) منچستریونایتد برابر لستر سیتی به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (سه شنبه) ۲ دیدار برگزار می‌شود. در دیدار اول منچستریونایتد میزبان تیم لستر سیتی خواهد بود و در دیگر بازی ساوتهمپتون به مصاف کریستال پالاس می‌رود.

منچستر یونایتد - لستر سیتی

این بازی اولین مسابقه از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است که از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. منچستریونایتد با ۷۰ امتیاز از ۳۴ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفته است و لسترسیتی با ۶۳ امتیاز از ۳۵ بازی رتبه چهارم را در اختیار دارد.

این بازی برای هر ۲ تیم که به دنبال کسب جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده هستند، بسیار مهم است. با توجه به سوابق دیدار‌های ۲ تیم و شرایط این روز‌های منچستریونایتد، پیش بینی می‌شود لستر سیتی کار سختی در اولدترافورد داشته باشد. من یونایتد در ۱۲ بازی آخر خود برابر لستر سیتی شکستی نداشته، ۸ پیروزی شیاطین سرخ و چهار تساوی حاصل این بازی‌ها بوده است.

لستر سیتی از ۲۲ بازی گذشته خود در اولدترافورد فقط در یک بازی به پیروزی رسیده است که آن هم در فصل ۹۸ - ۱۹۹۷ بود. ۵ تساوی و ۱۶ شکست حاصل مسابقات دیگر لستر سیتی در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ بوده است.

یونایتد‌ها در هفته های اخیر در فرم بسیار خوبی به سر می برند، آن‌ها هر چهار بازی خانگی آخر خود در لیگ جزیره را برده‌اند.

ساوتهمپتون - کریستال پالاس

بازی دوم امشب، دیداری معوقه از هفته سی و دوم است که طی آن ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری میزبان تیم کریستال پالاس خواهد بود.

کریستال پالاس از ۳۴ بازی ۴۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه سیزدهم قرار دارد و ساوتهمپتون از همین تعداد بازی ۳۷ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفدهم جای گرفته است.

قدیس‌ها (لقب ساوتهمپتون) برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول، محکوم به پیروزی در این بازی هستند. آن‌ها با پیروزی در این دیدار تا رتبه چهاردهم می‌توانند بالا بیایند. این در حالی است که کریستال پالاس برای این مسابقه فشار روحی و روانی حس نمی‌کند. شکست یا پیروزی در این بازی تغییری در جایگاه عقاب‌ها (لقب کریستال پالاس) در جدول رده بندی ایجاد نخواهد کرد.

ساوتهمپتون در سه بازی خانگی آخر خود برابر کریستال پالاس نتوانسته این تیم را شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار