برگزاری جشن گلریزان ستاد مردمی دیه در هرمزگان

نوزدهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه در دادگستری استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،نوزدهمین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان و مشارکت جمعی از خیران در بندرعباس برگزار شد.

علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه جشن گلریزان هر سال و در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند برگزار می‌شود، گفت:امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب برنامه‌های تلویزیونی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


صالحی با تاکید بر اینکه رفع گرفتاری و کمک به همنوع یکی از برکات ماه مبارک رمضان است،افزود: کار خیر آثار فردی و اجتماعی زیادی دارد و موجب ثواب دنیوی و اخروی، تزکیه و طهارت نفس، آمرزش گناهان و رفع فقر از چهره جامعه اسلامی می‌شود.

احمد مرادی نژاد، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان نیز گفت: ۴۴ زندانی دیه و محکومیت‌های مالی غیرعمد با بدهی بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان حضور دارند که برای آزادی آنان به کمک خیران و نیکوکاران نیاز داریم.

انتهای پیام/ر.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.