فرمانده سپاه ناحیه همدان:

وظیفه بسیج در انتخابات تنها تبیین و روشنگری است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:وظیفه بسیج در انتخابات تنها تبیین و روشنگری است و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی بقایی,فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری است و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد داشت .

او  اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است، که باید به آن‌ها توجه ویژه ای کرد .

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، نخستین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است.

علی بقایی تصریح کرد: دشمنان بدنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم ، حضور مردم در پای صندوق های رای را کم رنگ کنند، لذا باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم .

او افزود: نکته دیگری  بسیار حائز اهمیت، این است که ما به سمت قله در حرکتیم و ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر انشاالله کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را تثبیت کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد:بحث بعدی، محور مقاومت و جبهه مقاومت است که روز به روز به پرچمداری ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است و دشمنان در صدد تخریب آن هستند لذا تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

بقایی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متاسفانه نتیحه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و نظامی کارآمد را رقم بزند

او یاد آور شد: وظیفه بسیج این است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان و متخصصان و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در راس کار قرار گیرند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.