استقبال کاربران از کلاب هاوس کاهش یافت

به دنبال رقابت شبکه های اجتماعی با کلاب هاوس و کاهش استقبال از این برنامه، توئیتر، فیسبوک و ردیت درباره فضای صوتی این پیامرسان ها توضیحاتی دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا آمار پیوستن کاربران به کلاب هاوس به طور چشمیری کاهش پیدا کرده است.  داده های جدید نشان می دهد که پس از افزایش شدید آمار بارگیری این برنامه در ماه فوریه و رسیدن به عدد 9.6 میلیون به نظر می‌رسد این اوج‌گیری در حال حاضر به پایان رسیده باشد.

طبق گفته Sensor Tower ، شرکتی که اطلاعاتی در مورد "اقتصاد برنامه" ارائه می دهد ، بارگیری این برنامه با محوریت ارتباطات صوتی، فقط در ماه آوریل با کاهش حدودا نهصد هزارتایی در سراسر جهان مواجه بوده است. این شرکت هنوز هم به کلاب هاوس نمره A + می دهد که از نظر بازخورد و  بین المللی بودن دارای اهمیت است. با این حال ، کلاب هاوس در میدان رقابت با بروزرسانی‌های جدید سایر برنامه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

توییتر به تازگی Spaces ، بستر صوتی خود را با بیش از 600 دنبال کننده به طور رسمی به کاربران معرفی کرده است و به درستی اشاره دارد که مخاطبان داخلی هستند. "این شرکت در یک پست وبلاگ گفت: " مردم از قبل برای صحبت در مورد آنچه اتفاق می افتد به Twitter می آیند . "شما همیشه مردم را برای توییت‌هایشان دنبال کرده اید ، اکنون Spaces به شما امکان می دهد صدای آن‌ها را هم بشنوید و درباره آنچه اکنون اتفاق می افتد و مهمترین چیزها به صورت زنده صحبت کنید."

فضای صوتی توییتر

اگرچه داده های مشخصی برای نشان دادن تعداد این کاربران وجود ندارد ، اما به طور کلی توییتر در سه ماهه چهارم سال گذشته 192 میلیون کاربر فعال روزانه درآمدزا داشت.

فیسبوک همچنین در تلاش است تا کاربران خود را با عرضه بروزرسانی‌های جدید با محوریت گفت‌وگوی صوتی، گسترش دهد.  این‌ها شامل Hotline ، یک برنامه پرسش و پاسخ تحت وب است که تقریبا ترکیبی از اینستاگرام و کلاب هاوس است. همچنین اتاق های صوتی زنده با هدف اجازه دادن به مردم برای گوش دادن و شرکت در مکالمه های زنده مانند کلاب هاوس نیز وجود دارد.  Reddit هم که قصد ندارد از این میدان رقابت دور بماند Reddit Talk  را به کاربران خود ارائه می دهد.

Reddit Talk


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.