سرمربی نساجی: بازیکنانم شرف و حیثیت را معنا کردند

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره پیروزی تیمش برابر تیم مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش  مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در ابتدا از مسئولان مس، کادر فنی، بازیکنان و تمام مردم خوب رفسنجان تشکر می‌کنم و آن‌ها باید به این تیم خودشان ببالند. برد برابر مس یکی از سخت‌ترین پیروزی‌های زندگی‌ام بود. به فوتبال مس تبریک می‌گویم، چون نشان داد که تیمی با برنامه و گردن کلفتی است. تیم خوب مس ما را تحت فشار قرار داد و نشان داد که جایگاهش بالاتر از این حرف‌ها است و این تیم یکی از قطب‌های فوتبال خواهد بود.

او افزود: بازی پرتنش و سختی پشت سرگذاشتیم و تا قبل از گل، بازی متعادل بود. حریف در ۱۰ دقیقه اول بازی بهتر بود، اما ما در  بهترین زمان گل زدیم و این موضوع به ما کمک کرد. بازیکنان  نساجی شرف و حیثیت را معنا کردند و  نشان دادند اگر فعل خواستن صرف شود هر اتفاقی رخ می‌دهد. سال سختی برای مردم مازندران و نساجی است. بعد از شب‌های قدر مردم دست به دعا بودند و این برد حاصل دعای آن‌ها بود و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. شرایط ما به گونه‌ای است که این جایگاه نساجی نیست و شرمنده‌ایم. اگر بازنده می‌شدیم وقت غم نداشتیم و بردیم هم فرصت شادی نداریم و این جنگ تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: خدا به ما کمک کرد و نباید از بازی خوب مس غافل شد. از روزی که من آمدم هیچ تیمی مثل مس ما را تحت فشار قرار نداد و این برد را به هواداران خونگرم و با تعصب نساجی تقدیم می‌کنم. آن‌ها لیاقت شان بیشتر از این ها است.

او افزود:  یک معذرت خواهی از کادر داوری دارم که در راس آن‌ها بنیادی فر  درفینال جام حذفی بود. امروز هم  این داور نشان داد که فراتر از آسیا قضاوت می‌کند و بدون حاشیه و غرض سوت زد و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

الهامی خاطر نشان کرد: بنیادی فر بیشتر از همه من را اخراج کرده است. داوران خوبی داریم، اما از قول من صحبتی نوشته بودند که هرگز چنین جمله‌ای نگفته بودم و بد جلوه داده شد. از حدادیان مالک باشگاه نساجی تشکر می‌کنم. از روزی که من آمدم سنگ تمام گذاشته است و شب گذشته حرف‌هایی زد که خیلی خوب بود. کاش فوتبال ما ۴، ۵ نفر مثل حدادیان داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار