تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در کاشمر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: از ابتدای سال ۹۹ تعداد ۴۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۵۰ میلیون تومان طی هشت مرحله در کاشمر تهیه و توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام نیساری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: در سال گذشته طی شش مرحله کمک مومنانه در قالب طرح ضیافت و همدلی تعداد۳هزارو ۲۷۰ بسته معیشتی مواد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شده است.

او افزود: تعداد ۶۵۰ بسته معیشتی لوازم تحریر و کمک آموزشی در قالب طرح تحصیلی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اشاره به این که کمک و همدلی با نیازمندان وظیفه هر مومن است ادامه داد: از ابتدای سال جدید تا کنون طی دو مرحله تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان در قالب طرح آرامش بهاری بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

نیساری بیان کرد: در مجموع هشت مرحله توزیع بسته معیشتی به ارزش کلی ۹۵۰ میلیون تومان توسط اداره اوقاف و امور خیریه، مرکز افق امامزاده سید حمزه و امور مساجد این شهرستان تهیه و بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

انتهای پیام//ه. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر باید به مردم ظلم شود
دلار ۴۲۰۰ در اختیار چند نفر خاص قرار می دهند نظارت که نبست اختلاف فقیر و غنی بیداد میکند
یارانه نبرد پرداخت و اقتصاد آزاد
آخرین اخبار