نکیسا: باید در زمینه آموختن علم و ورزش نسل سازی کنیم تا در آینده به مشکل نخوریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه راه نزدیک است رادیو ورزش اظهار داشت: پس از انتصاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، من به ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال انتخاب شدم.

او ادامه داد: از آنجایی که خودم علاقه دارم در این حوزه کار کنم، همیشه دغدغه آموزش و پرورش نسل های جدید را داشته ام. اگر ما بتوانیم در دانشگاه ها بحث آموزش هدفمند را دانبال کنیم، می توانیم بسیار جامعه موفق تری را داشته باشیم. ما جوانان زیادی را داریم که توانسته اند در مقاطع مختلف علمی در بهترین جایگاه های جهان قرار بگیرند. در مجموع باید بتوانیم نسل سازی کنیم تا در آینده به مشکل نخوریم.

نکیسا افزود: به راحتی می شود با مدیریت زمان و ... هم به علم توجه کرد و هم ورزش را پیش بُرد. من در یک دوره به طور همزمان هم در تیم امید و هم بزرگسالان پرسپولیس بازی می کردم و علاوه بر آن در تیم های ملی امید و بزرگسالان هم عضویت داشتم و وقت نمی کردم که به درسم برسم و همین موضوع باعث شد تا یک سال مردود شوم اما نا امید نشدم و به درسم ادامه دادم و الان مشغول دفاعیه دکترای خود هستم.  

او در پایان تصریح کرد: من معتقدم هر شب باید شب قدر باشد و ما نباید از خداوند چیزهای کوچکی بخواهیم. خدا ما را خلق کرده تا بهترین ها را در اختیارمان بگذارد. هیچ  آدمی در بدو تولدش بدبخت متولد نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
راه رو باز کردن و شما درس بخون
دانشگاه آزاد باز شده برو مدرک دکتری بگیر.
آخرین اخبار