نجات سه فرد گرفتار در سیلاب با امدادرسانی هلال احمر بجنورد

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: امدادگران این جمعیت سه فرد گرفتار در سیلاب روستای حاجی بیلر را که پنجشنبه شب در سیل گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابراهیم پرفند رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: در پی بارش شدید باران پنجشنبه شب و جاری شدن سیل در برخی مناطق شهرستان بجنورد تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.

پرفند افزود: بارش شدید باران در شهرستان بجنورد همچنین سبب آبگرفتگی برخی منازل شده بود که نیرو‌های امدادی برای تخلیه آب منازل اقدام کردند.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: با توجه به به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در روز‌های آینده نیرو‌های این جمعیت در حال آماده باش هستند.

بارش شدید باران که از بعداز ظهر روز پنجشنبه در بیشتر مناطق خراسان شمالی آغاز شده بود منجر به وقوع سیل در برخی مناطق این استان شد.

بر اثر سیل روز پنجشنبه محور ارتباطی شهر سنخواست به جاجرم در جنوب شرقی استان و همچنین راه ارتباطی برخی روستا‌ها بر اثر وقوع سیل بطور موقت بسته شد که نیرو‌های راهداری این محور‌ها را بازگشایی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی هم گفت: بارش شدید باران و تگرگ به برخی از راه‌های ارتباطی و مزارع کشاورزی و باغی به خصوص سردرختی‌های پنج شهرستان این استان خسارت وارد کرده است و نیرو‌های این مدیریت در تمامی شهرستان‌های استان به حالت آماده باش درآمده اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.