طلسم پیراهن شماره ۷ برای رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید پس از جدا شدن کریستیانو رونالدو از این تیم، در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناموفق بوده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته با شکست مقابل چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانست به فینال این مسابقات صعود کند؛ اما نکته‌ای که این شکست را برای رئالی‌ها متمایز می‌کند، عملکرد ضعیف ستاره گران قیمت و شماره ۷ فعلی رئالی‌ها، یعنی ادن آزار در این مسابقه و همچنین در دوران حضور خود در رئال مادرید است.

این در حالی است که در سال‌های نه چندان دور زمانی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پیراهن شماره ۷ تیم فوتبال رئال مادرید را بر تن می‌کرد، عملکرد بسیار درخشانی را در لیگ قهرمانان اروپا از خود ثبت کرده بود.

رونالدوی پرتغالی با پیراهن تیم فوتبال رئال مادرید در تمام مسابقاتی که برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است، موفق به زدن ۱۰۵ گل شده و بعد از رفتن این ستاره پرتغالی آماری عجیب برای وارثان پیراهن این پرتغالی ثبت شده است.

بعد از ترک رئال مادرید توسط رونالدو ۲ بازیکن با پیراهن شماره ۷ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در این ۳ فصل بازی کرده اند که حاصل آن تنها ۲ گل بوده است. یکی از این گل‌ها را مارییانو دیاز و دیگری را ادن آزار به ثمر رسانده است. آماری که شاید نشان از عملکرد عجیب کریستیانو رونالدو در رئال مادرید دارد، عملکردی که بعد از او کسی با پیراهن شماره ۷ رئال مادرید آن را تکرار نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار