جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد؛

نقش موثرناجا در آرامش، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی

سردار رضایی گفت: بایستی با شرکت در انتخابات نقش و وظیفه خود را که همانا حفظ آرامش جامعه، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی است، عملی کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) به تمامی عاشقان و دلدادگان آن حضرت اظهار کرد:  امروزه نقش پلیس فتا در تولید امنیت در فضای مجازی برای کاربران و آحاد جامعه نقش بسیار حیاتی، پررنگ و تاثیرگذار است لذا توجه به نوع ماموریت حساس و خطیر این پلیس، لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی، خودباوری، پاک سازی و خودسازی خدمتگزاران جمهوری اسلامی در لباس ناجا را با عنایت بر ظرفیت بالای کارکنان می طلبد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی سازمان بزرگی است که در آرامش کشور و حفظ ارکان امنیت داخلی موثر است بنابراین کارکنان نیروی انتظامی می بایست با بصیرت و آگاهی، نیت های خود را همچون شهید حاج "قاسم سلیمانی" پاک و خالص و در جهت انقلاب قرار دهند و جوهره اخلاص و تکلیف مداری را همچون این شهید والامقام سرلوحه امور خود قرار داده و بلوغ فکری ایشان را همیشه در ذهن خود تثبیت کنیم.

او تصریح کرد: امروز دشمن برای پیاده کردن توطئه های خود به شگردهای مختلفی در فضای مجازی روی آورده است؛ در حال حاضر هجمه های شدیدی از سوی آن ها بر جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تا با هدف قرار دادن اخلاق و فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی در این فضا نقشه های شوم خود را عملی سازند.

او ادامه داد: مسئولیتی بسیار حساس پیش روی ما است تا با کنترل پیشران هایی شامل مباحث غیراخلاقی، سلاح و مهمات، اراذل و اوباش، قمار، سرقت های اینترنتی و ... که در خصوص انتخابات طراحی شده بتوانیم زمینه ساز آرامش در فضای مجازی شویم؛ از این رو تسلط بر موارد فوق یعنی آرامش در انتخابات، بنابراین پلیس فتا با تحمیل اراده بر دشمن، می تواند تسلط لازم را بر آن ها کسب کند.

سردار رضایی بر آینده پژوهی، پویایی و تحرک کارکنان با تکیه بر ظرفیت ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از این رو بایستی با شرکت در انتخابات نقش و وظیفه خود را که همانا حفظ آرامش جامعه، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی است، عملی کنیم.

انتهای فیلم/

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار