قدردانی شیخ حسین انصاریان از رسانه ملی برای پخش مراسم لیالی قدر + فیلم

استاد شیخ حسین انصاریان از دست اندرکاران رسانه ملی برای پخش زنده مراسم لیالی قدر قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته آخرین مراسم‌ شب قدر در رمضان ۱۴۰۰ برگزار شد و مردم در سراسر کشور عزیزمان قرآن به سر گرفتند و از سویدای دل پروردگارشان را صدا زدند و خود را برای عبودیتی دیگر آماده کردند.

امسال، دومین سالی بود که به دلیل همه گیری کرونا، مراسم عزاداری برای مولای متقیان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به طور محدود برگزار شد.

رسانه ملی هم مثل هر سال تلاش کرد تا آن طور که شایسته است مراسم لیالی قدر و احیا را از شبکه‌های مختلف سیما پخش کند تا آن‌ها که نمی‌توانند در هیئات مذهبی و مساجد حضور پیدا کنند، پای برنامه‌های تلویزیونی بنشینند و جوشن کبیر بخوانند و اشک بریزند.

به همین بهانه استاد شیخ حسین انصاریان کارشناس و سخنران مذهبی، از اهتمام رسانه ملی برای پخش زنده مراسم احیای ماه مبارک رمضان قدردانی کرد که در ادامه فیلم صحبت‌های او را می‌بینید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا رحمت کنه علی انصاریان و خدا حفظت کنه حاج شیخ انصاریان شب قدر چه صفایی داشت صدات حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر استاد انصاریان عزیز. اجرتون با خداوند بزرگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حاج شیخ انصاریان مرد خدا خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب انصاریان من جز برنامه شما شب قدر نمیتونم برنامه دیگری ببینم من عاشق سخنرانیها و دعای شمام خدا حفظتون کنه برای ایران و ما ایرانیا سالم و سلامت باشید
و خدا بیامرزه علی انصاریان عزیز را
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۲۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداوند شما رو برای ما حفظ کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی این خبر رو دیدم یاد علی انصاریان در سریال سرزده افتادم. سکانس آخرش سوزناک بود. خصوصاً وقتی جناب سرگرد و همکارانش رو به روی گنبد امام رضا (ع) ایستادند و احترام نظامی کردند. خیلی زیبا بود. پر از ابهت بود. اگر اتفاقی بیفته و مردم رو به روی گنبد بایستند و همگی احترام نظامی بکنند چه صحنه ای می شه. خیلی زیبا و به یادماندنی خواهد شد.
این صحنه رو از علی انصاریان فراموش نخواهم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عشق فقط حاجی انصاریان
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود و خداقوت و با آرزوی طول عمر و سلامتی برای استاد معظم شیخ حسین انصاریان عزیز و گرامی و گرانقدر که ما بندگان حقیر روسیاه درگاه خداوند جل جلاله را در شبهای قدر ماه مضان کریم و در دیگر جلسات آموزنده و پر مغز و گرمشان وصل و هدایت و امیدوار می فرمایند شما استاد بزرگوار را تا کنون موفق شدیم از راه دور در تلویزیون زیارتتان کنیم و فیض ببریم و هنوز توفیق نیافتیم شما را از نزدیک زیارت کنیم و در جلساتتان از نزدیک حضور داشته باشیم و از نورانیتتان فیض بیشتری ببریم خداوند جل جلاله شما را برای جمیع مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص حفظ کند از شما خوبان و بزرگواران درگاه خداوند جل جلاله التماس دعا داریم . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
با‌عرض سلام خدا نگهدار و حافظ شما حاج آقا انصاری
آخرین اخبار