درخشش معلم کرمانی در جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور

اسکندری نسب گفت: عهدیه ابراهیمی شاه آبادی معلم کرمانی، رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: عهدیه ابراهیمی شاه آبادی، معلم کرمانی موفق به کسب رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس کشور با عنوان خشت‌های آغازین آموزش شد.

او با اشاره به اینکه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس، انجام شد، افزود: این مراسم به منظور معرفی و قدردانی از نفرات برگزیده جشنواره برگزار شد.

اسکندری نسب بیان داشت: از این آموزگار کرمانی شاغل در مدرسه عباس سعید آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به عنوان پژوهشگر برتر و رتبه اول کشوری نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس در حیطه خشت‌های آغازین آموزش تجلیل شد.

او افزود: در نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس، در مجموع از ۲۰ استان، ۲ هزار و ۲۱۰ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شده بودند که مورد داوری قرار گرفته و در نهایت ۴۵ اثر به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شدند که یک اثر آن مربوط به استان کرمان بوده است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار