اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شش شهرستان هرمزگان/تمدید تعطیلی ها

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: شش شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی رئوفی، جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: شش شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونایی ، دو شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

رئوفی افزود: شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

او گفت: در شهرستان‌های وضعیت قرمز، فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار ممنوع و بوستان‌ها و مراکز تفریحی، پاساژ‌های سرباز و سربسته، بازار‌های سرپوشیده، مراکز بزرگ خرید و فروش و بازار‌های موقت شامل بازار‌های روز و محلی، در شهرستان‌های وضعیت قرمز تعطیل است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان افزود: همچنین در شهرستان‌های وضعیت نارنجی فعالیت مشاغل گروه سه و چهار و در شهرستان‌های وضعیت زرد فعالیت مشاغل گروه چهار ممنوع است.

رئوفی با اشاره به دورکاری دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌های وضعیت قرمز گفت: در این شهرستان‌ها دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری باید تشخیص بالاترین مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا ۵۰ درصد کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام می‌شود.

او افزود: همچنین ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان‌های وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودرو‌های شخصی پلاک بومی این شهرستان به سایر شهر‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.