آخرین شب قدر و طنین الغوث الغوث در استان مرکزی

مردم استان مرکزی در آخرین شب قدر رمضان ۱۴۰۰ باحضور در میعادگاه‌ها از خداوند طلب عفو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مراسم معنوی شب قدر امسال در حالی برگزار شد که کشور درگیر شیوع ویروس کروناست و با موافقت ستاد مقابله با مراسم شب قدر برگزار شد و مردم مومن  حاضر در مساجد و میعادگاه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شب قدر را احیا گرفتند.

آخرین شب از لیالی پرفیض قدر امسال در ۳۳ شهر استان مرکزی به طور محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و در این مراسم دو ساعته مردم با خدای بخشنده و مهربان راز و نیازکردند و ضمن طلب عفو از خداوند برای رفع شر کرونا هم دعا کردند.


مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی علاوه بر مساجد در منزل هم با مراسم زنده شب قدر رسانه ملی همراه شدند و درشبی که ازهزارماه برتراست سرنوشتی نیکو را برای خود و دوستان و آشنایان آرزو کردند.

شب زنده داران اولین شب قدر دراستان مرکزی ضمن عزاداری وسوگواری برای مولای متقیان باگرفتن قرآن بر سر و شفیع قراردادن قرآن واهل بیت علیهم السلام ازخدای یگانه فرج امام زمان علیه السلام و رفع مشکلات جامعه را خواستارشدند.

اعمال شب قدر ازجمله قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مرثیه خوانی وذکرمصیبت ائمه وسخنرانی خطیبان در این شب عزیزانجام شد.

انتهای پیا م / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.