بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۵ اردیبهشت؛

ناراحتی امام جمعه لواسان از فراموش شدن نهی از منکر/ مستندی که سیل تماس های تشکرآمیز مخاطبان را همراه داشت

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی فضائلی؛ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات امام راحل (ره) درباره انتخابات را در حساب شخصی خودش منتشر کرد:

" امام خمینی (ره): وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات، چه انتخاب رئیس‌جمهور و چه ... در صحنه باشند... چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه، گناهی باشد که در راس گناهان کبیره است."

.

سید سعید لواسانی، امام جمعه شهر لواسان درباره امر به معروف و نهی از منکر نوشت:

" سکولار به معنای بی‌دین نیست، بلکه به معنای بی‌حساسیتی نسبت به باور‌ها و احکام دین ست. وقتی می‌گوییم امربه معروف ونهی از منکر واجب شرعی است و فساد، فساد است و هرفسادی منکر است و باید از آن نهی کرد. داد می‌زنند، چرا می‌گویی؟ نگو! خب، آخوند، مومن، انقلابی سکولار شدی، خودت حواست نیست!"

.

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با انتشار توئیتی از استقبال مخاطبان از مستند «قاسم» که روز گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، خبر داد:

" امروز عصر مخاطبان با تماس‌های تشکرآمیز خود، به‌خاطر پخش مستند قاسم از شبکه یک سیما؛ به اصلاح ما، ۱۶۲ را ترکاندند.
خداقوت به سازندگان این مستند و مدیران خوش سلیقه شبکه یک سیما.
این فقط گوشه‌ای از محبوبیت سردار دلهاست."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار