اجرای طرح مفتاح الجنه در راور

طرح مفتاح الجنه در سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) با حضور مسئولان در شهرستان راور اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور با حضور در چند منزل مددجو و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، از آنان تفقد و دلجویی کرد.

او در حاشیه این آیین با اشاره به فعالیت و اجرای طرح‌های نیکوکارانه کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان گفت: طرح مفتاح الجنه از فعالیت‌های شایسته کمیته امداد است که با حضور مسئولان و خیران در منازل مددجویان برای رسیدگی به مشکلات این افراد انجام می‌شود.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: از مهمترین مستحباتی که در ماه رمضان رونق زیادی پیدا می‌کند ارتباط با محرومان و رسیدگی به امور آنان است.

او از رمضان به عنوان ماه پر فضیلتی که باید بهره برد یاد کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های محروم در قالب طرح مفتاح‌الجنه به تحکیم روابط عاطفی با اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های آبرومند منجر می‌شود و این ماه بهترین فرصت برای خدمت به همنوعان است؛ زیرا ماه رحمت الهی است و باید از فرصت‌های این ماه بهترین استفاده را کرد و با یکدلی و سعه صدر در صدد رفع مشکلات نیازمندان برآییم.

در ادامه سرکشی از خانواده‌های محروم، حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور نیز گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون سرکشی از بیشتر خانوار‌های ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد انجام شده و مسئولان و خیران شرکت کننده در این طرح، کمک‌های نقدی و غیر نقدی زیادی برای رفع مشکلات این خانواده‌ها متقبل شده اند.

حجت الاسلام طاهری با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست، خیران و مسئولان با کمیته امداد بیان کرد: نشاندن لبخند بر چهره نیازمندان و مرتفع ساختن مشکلات آنان، موجب برکت در زندگی می‌شود و کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومان جامعه، برای احیای سنت حسنه انفاق و نوعدوستی و ایجاد فرصت برای افراد خیراندیش و نیکوکار، طرح مفتاح الجنه را اجرا می‌کند.

او تصریح کرد: کمیته امداد، پارسال در تمامی بخش‌ها، تحقق برنامه داشته است و با توجه به شرایط کرونا، تلاش کارکنان این نهاد مضاعف شد و توانستیم با همدلی و همکاری اقدامات شایسته‌ای در زمینه خدمت به نیازمندان انجام دهیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار