«سفره‌ای به وسعت ایران» در اصفهان برپا شد

مسئول کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد نورباران اصفهان از برپایی سفره‌های کرامت رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعید سروری‌زاده مسئول کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد نورباران اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص برپایی ضیافت رضوی در قالب طرح «سفره‌ای به وسعت ایران» گفت: سفره کرامت رضوی امسال در ماه پر‌خیر و برکت رمضان و همزمان با ایام ولادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع) و همچنین مقارن با ایام شهادت مولای متقیان، امام علی (ع) با تهیه و توزیع ۸۸۸ هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران و یاوران رضوی و خیران کانون‌های خدمتی در سراسر کشور گسترده شده است.

او با اشاره به تعداد بسته‌های معیشتی تهیه شده، بیان کرد: در طرح «سفره‌ای به وسعت ایران» کانون خدمت رضوی مسجد نورباران با همت خادمیاران و یاوران رضوی و حمایت خیران، ۳۱۳ بسته معیشتی را برای کمک به نیازمندان تهیه کرد که هم‌زمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان و ایتام توزیع شد تا سفره آن‌ها به برکت مولود این ماه متبرک و رنگین شود.

مسئول کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد نورباران اصفهان خاطرنشان کرد: سفره کرامت رضوی امسال هم طبق سال‌های گذشته گسترده شد و این بار خادمیاران و یاوران رضوی در قالب طرح افطاری کریمانه سفره‌های نیازمندان را رنگین کردند.

او افزود: در این طرح به نیت امام هشتم، ۸ شب ضیافت برپاست و هر شب یک هزار و ۵۰۰ پرس افطاری تهیه و توزیع می‌شود.

سروری‌زاده در رابطه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تصریح کرد: به علت وضعیت حاد کرونایی و جلوگیری از تجمع برای صرف افطاری، تصمیم گرفته شد افطاری‌ها پس از بسته‌بندی با کمک خادمیاران و یاوران رضوی به دست نیازمندان شناسایی شده رسانده شود.

او ادامه داد: امسال نیازمندان تحت پوشش خیریه حضرت صدیقه طاهره (س)، کودکان کار، مددجویان بهزیستی، سالمندان ساکن سرای سالمندان، زندانیان در بند، کارتن خواب‌ها و سایر نیازمندان شناسایی شده توسط کانون از افطاری کریمانه متنعم می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار