توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند ملایری

سرپرست جمعیت هلال احمر ملایر از توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم در سالروز شهادت حضرت علی (ع) بین خانواده‌های نیازمند به همت جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهاب عظیمی سرپرست جمعیت هلال احمر ملایر گفت: خوشبختانه جمعیت هلال احمر در کنار سایر نهاد‌ها در دوران شیوع کرونا و دیگر ایام از جمله زمان وقوع حوادث در راستای خدمت‌رسانی به مردم وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان از توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم در سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: این تعداد بسته غذایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تهیه شده و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با بیان اینکه سال گذشته نیز ۲۰۰ بسته معیشتی هر کدام به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد افزود: این تعداد بسته به همت داوطلبان جمعیت تهیه و توسط کمیته حمایتی طرح سردار شهید سلیمانی بین جامعه هدف توزیع شد.

عظیمی با اشاره به برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر توسط هلال احمر طی دو شب گذشته، از برگزاری آن در شب بیست و سوم ماه رمضان خبر داد و افزود: این مراسم در فضای باز دریاچه کوثر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


عظیمی در ادامه با اشاره به فعالیت خانه‌های هلال شهرستان ملایر افزود: خانه‌های هلال با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اهالی محله و شناسایی بافت‌های فرسوده و... با کمک نهاد‌های حمایتی در مناطق کم برخوردار ایجاد می‌شود.

اوبا اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳ خانه هلال احمر در روستا‌های ملایر فعال است که طی هفته آینده ۱۰ خانه جدید در ۱۰ روستای شهرستان افتتاح می‌شود گفت: همزمان با افتتاخ خانه‌های هلال روستایی دو خانه هلال نیز در شهر ملایر افتتاح خواهد شد تا تعداد خانه‌های هلال احمر به ۴۵ مورد برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.