۲۱۴ داوطلب شورای شهر در لرستان به رد صلاحیت خود اعتراض کردند

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های لرستان گفت: ۲۱۴ داوطلب شورای اسلامی شهر در استان به رد صلاحیت خود اعتراض کردند که بررسی پرونده‌های آن‌ها آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، باقر پورحسینی، دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های لرستان با اشاره به روند انتخابات شورای اسلامی لرستان اظهار کرد: ۱۲ فروردین آخرین مهلت ثبت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده بود که از ۲۳۵ داوطلب رد صلاحیت شده ۲۱۴ نفر اعتراض خود را به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های استان لرستان تحویل دادند.
او  با اشاره به اینکه بررسی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات عالی نظارت از امروز به مدت ۱۰ روز آغاز شده است، بیان کرد: هیات عالی نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در لرستان امروز دوشنبه در استان مستقر شده و کار بررسی پرونده‌های استان را انجام می‌دهد.
پورحسینی در خصوص انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در لرستان اضافه کرد: در هزار و ۵۲۳ روستا با هشت هزار و ۲۹۸ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های لرستان اضافه کرد: ۳۱ اردیبهشت رسیدگی به پرونده‌های داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در هیات نظارت بخش به پایان می‌رسد. وی افزود: تا امروز ۸۲ نفر انصراف داده اند.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با ریاست جمهوری ۲۸خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار