وقوع انفجار در محل تجمع کاروان‌های اشغالگران آمریکایی در گذرگاه مرزی عراق

منابع خبری از وقوع انفجار در محل تجمع کاروان‌های نظامیان تروریست آمریکایی در گذرگاه مرزی بین کویت و عراق خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری صابرین نیوز از حمله به محل تجمع کامیون های حامل تجهیزات اشغالگران آمریکایی نزدیک گذرگاه مرزی جریشان در بصره (مرز عراق و کویت) خبر داد.

پایگاه اینترنتی صابرین نیوز همچنین روز گذشته از حمله راکتی به بخش آمریکایی پایگاه هوایی بلد در استان صلاح الدین عراق خبر داد و اعلام کرد که این شدیدترین حمله از زمان ترور فرمانده‌هان پیروزی محسوب می‌شود.

شرکت پیمانکار نظامی سالی پورت وابسته به ارتش اشغالگر آمریکا،مستقر در پایگاه هوایی بلد هدف تعدادی راکت قرار گرفت. منابع خبری نیز اعلام کردند که صدای آژیر‌های خطر از بخش آمریکایی پایگاه نظامی بلد شنیده شد.

صابرین نیوز از اصابت ۱۰ راکت کاتیوشا به بخش آمریکایی پایگاه بلد خبر داد. بر اساس این گزارش، بالگرد‌های آمریکایی به شکل گسترده بر فراز پایگاه به پرواز درآمده اند. بالگرد‌های آمریکایی در میان سکوت رسانه‌ای تعدادی زخمی آمریکایی را از پایگاه بلد منتقل کردند.

صابرین نیوز اعلام کرد که ۹ راکت به بخش آمریکایی پایگاه اصابت کرده است و یک موشک هم به خارج از پایگاه اصابت کرده است.

این در حالی است که بغداد الیوم و دیگر رسانه‌های عراقی از اصابت چهار راکت به بخش آمریکایی پایگاه هوایی بلد خبر دادند و خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی از شلیک سه راکت به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق خبر داد. خبرنگار رویترز نیز از اصابت دست کم سه راکت به پایگاه هوایی بلد محل استقرار پیمانکاران آمریکایی در عراق خبر داد.

حمله به مواضع و کاروان‌های نظامیان آمریکایی طی چند ماه گذشته افزایش یافته است و نیرو‌های عراقی مهمترین علت آن را به اتمام رسیدن زمان حضور این نیرو‌ها در عراق می‌دانند و خواستار تسریع در اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج نیرو‌های بیگانه از سراسر اراضی عراق از سوی دولت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار