رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

توقیف ۵۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کاه غیر مجاز در ایلام

سرهنگ همتی زاده از اجرای طرح برخورد با دلالان و افراد سودجو کاه و کلش در استان ایلام خبر داد .

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: به منظور کوتاه کردن دست دلالان و افراد فرصت طلب و در اجرای دستور مقام قضایی، خروج هرگونه کاه و کلش از استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده ، نسبت به توقیف وسایل نقلیه متخلف در این زمینه اقدام می‌شود.

او افزود: با اقدام خوب ماموران پلیس راه انتظامی استان ایلام ، از ابتدای اجرای این طرح ، ۵۷ دستگاه خودرو حامل کاه و کلش مورد نیاز دامداران در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: از این تعداد خودرو ، ۱۵ دستگاه در شهر شباب ، ۶ دستگاه در چوار ، ۱۸ دستگاه در شهرستان دهلران ، ۱۰ دستگاه در شهرستان مهران و ۸ دستگاه نیز در شهرستان آبدانان توقیف شده اند.

او ادامه داد: افراد سوجو قصد داشتند خودرو‌های حامل بار کاه و کلش خود را را از طریق محور‌های مواصلاتی استان به خارج از استان انتقال دهند که با هوشیاری ماموران متوقف و پس از اعمال قانون جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ همتی زاده مطرح کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری، پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در کلیه محور‌های مواصلاتی، اجازه نخواهد داد که عده‌ای سودجو با هدف قرار دادن مایحتاج عشایر گرامی، به مطامع خود دست یابند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.