گره مالکان مغازه‌های خیابان بازرگانی کرج کی باز می‌شود؟ /روایت مالکان مغازه‌ها پس از سال‌ها

مالک ۱۲۰ واحد مغازه در خیابان بازرگانی منطقه ۶ شهرداری کرج و شهرک همجوار آن پس از سال‌ها پیگیری مشکل خود همچنان بلا تکلیف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خیابان بازرگانی، واقع در منطقه ۶ شهرداری کرج و شهرک همجوار آن محلی است که ۴۰۰ باب مغازه در آپارتمان‌های موجود در آن از سال ۹۱ احداث شده اند و مالکانی نیز با هدف کسب روزی حلال آگاهانه و یا نا آگاهانه این مغازه‌های را خریداری کرده اند.

 برخی از این مغازه‌ها قانونا یا به شکل غیر قانونی در آن‌ها فعالیت اقتصادی انجام می شود، اما هنوز پس از گذشت سال‌ها ۱۲۰ باب از این مغازه‌ها با دیوار کشی جلوی آن‌ها توسط شهرداری منطقه، مالکانشان اجازه بهره برداری ندارند.

در شرایط سخت اقتصادی تنها اندوخته آن‌ها بی ثمر مانده و تلاش‌های آن‌ها در مسیر پر پیچ و خم اداراتی همچون شهرداری، شورای شهر و دادستانی نتیجه‌ای نداده است و همچنان بلاتکلیف هستند.

فکور زاده، مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در جواب پیگیری این مشکل و راه چاهی اساسی و قانونی برای رفع آن و کمک به رونق گرفتن اقتصاد مالکان این مغازه به رای کمیسیون ماده صد اشاره کرد و گفت: این مغازه‌ها در واقع پارکینگ ساختمان‌های احداث شده در این محل هستند که مشمول رای کمیسیون ماده صد می‌شوند و از آنجا که در منطقه ۶ شهرداری کرج در حدود پنج هزار پرونده کمیسیون ماده صد موجود است این مورد نیز همچون موارد دیگر در دست پیگیری و بررسی است

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج افزود:  از آن جا که رفع این مشکل را نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوطه بالاستی دانست افزود: برای تحقق رقع این مشکل زمان معینی را نمی‌شود مشخص کرد و این کار نیازمند بررسی‌ها و زمان بیشتری است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.