آرامش شب‌های قدر با حضور موثر گشت‌های رضویون

فرمانده انتظامی کرمان گفت: با هم افزایی سپاه و پلیس در راه اندازی گشت‌های رضویون، توانسته ایم طی شب‌های پرفضیلت قدر، ضامن امنیت شهروندان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در حاشیه بازدید از طرح‌های استقرار نیرو‌های انتظامی در شب‌های قدر، به تعامل و هم افزایی مطلوب سپاه پاسداران با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: گشت‌های رضویون یک طرح سراسری و کشوری است که با هماهنگی سپاه پاسداران، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

او نتیجه مطلوب اجرای این طرح را تامین امنیت به همت خود مردم عنوان کرد و افزود: اقدامات مثبت پلیس در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه و گشت‌های رضویون بسیج و نیروی انتظامی، گام بلندی در راستای ارتقا و ثبات امنیت در محلات شهر کرمان به ویژه در مناسبت های خاصی چون شب‌های قدر است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان هدف از حضور گشت‌های رضویون را پیشگیری از وقوع جرائم دانست و تصریح کرد: با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت رسانی مطلوب به مردم حضور گشت‌های رضویون در مکان‌های برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری باعث ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان شده است.

سرهنگ پورامینایی ضمن قدردانی از حضور موثر نیرو‌های مقاومت بسیج در اجرای این طرح گفت: گشت‌های رضویون نمایانگر تعامل، همراهی و هم افزایی کامل مجموعه سپاه با پلیس هستند که قطعا نتایج خوبی را برای ارتقای نظم و امنیت رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار