بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی بروجن/ دو نقطه حادثه خیز حذف می‌شود

فرماندار بروجن گفت: برای حذف دو نقطه حادثه خیز حد فاصل سه راهی امام قیس تا روستای گدار کبک در محور بروجن به لردگان ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی گفت: دو نقطه حادثه‌ خیز حد فاصل سه راهی امام‌قیس تا روستای گدار کبک در محور بروجن به لردگان با مشخصات فنی و استاندارد، اصلاح و ساماندهی شد.

او افزود: برای حذف این نقاط حادثه‌خیز در سه‌راهی امام‌قیس از قطعه ۳ مربوط به طرح چهارخطه شهرکرد، بروجن به لردگان ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به پیگیری‌های لازم و رفع معارضین اراضی محور ۴ خطه سه راهی گندمان به بلداجی خواستار تسریع در اجرای ۵ کیلومتر باقی مانده این پروژه شد.

او با بیان اینکه تنها یک کیلومتر از محور شریانی بروجن به خوزستان در کیلومتر ۳۸ (حدفاصل روستای گردبیشه تا پل کره‌بس) به صورت جاده دوطرفه باقی مانده و حجم زیادی از تصادفات منجر به فوت و جرح در همین قطعه به‌وقوع می‌پیوندد ادامه داد: تسریع در تکمیل قطعه باقیمانده در این محور ضروری است.

ملکی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به عملیات آشکارسازی و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی شهرستان بروجن با نصب تابلو و علائم ایمنی، اجرای حفاظ و تعمیر و اصلاح گاردریل، نصب چراغ چشمک زن و... جهت افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار