انهدام باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در سلماس

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس از انهدام باند بین المللی قاچاق مواد مخدر توسط رزمندگان سپاه شهرستان سلماس و از کشف ۱۳٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ پاسدار میرکاظمی زاده جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس گفت: پاسداران گمنام و رزمندگان سپاه شهرستان سلماس که شبانه روز در حال پاسداری و صیانت از مرزهای میهن اسلامی هستند، برای سومین بار در ۱۵ روز گذشته در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود در ارتفاعات مرزی شهرستان طی درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ طی شب گذشته موفق به کشف محموله ۱۳٠ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین شده اند.


او افزود: با انهدام این باند، سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.


جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس عنوان کرد: رزمندگان سپاه شهرستان سلماس ضمن حفظ اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در مناطق مرزی شبانه روز درحال تلاش و مجاهدت بوده و با هرگونه اقدامات مخل امنیت پایدار با قاطعیت برخورد خواهند نمود.

 

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.