به لطف مسئولین شهری، ماشین سازی تعطیل شد!

باشگاه ماشین سازی تبریز تمامی فعالیت‌های ورزشی خود را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، بعد از اعلام تعلیق فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی دستور به حل مشکلات این باشگاه و پرداخت مطالبات سال نود و شش از شهرداری تبریز داد، اما شهردار و مدیران شهری شهرداری کلانشهر تبریز همکاری‌های لازم را برای بقای ماشین سازی انجام ندادند.

بدین وسیله اعلام می شود که با همکاری و پیگیری‌های مستمر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، مطالبات این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشد و با گذشت بیش از ۴۰ روز از دستورات اداری، نیتی به پرداخت دیده نمی‌شود و فقط فرآیندی جهت سلب مسئولیت اجتماعی و حقوقی در قبال این باشگاه مردمی را در پیش گرفته اند.

باشگاه ماشین سازی در این شرایط بحرانی انتظار حمایت از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشت، اما متاسفانه عدم همکاری و حمایت‌ها ادامه دارد و ثبت قرارداد کادر فنی جدید به دلیل مطالبات مالی آن هیئت از باشگاه تبدیل به یک پروسه طولانی شده است. بانی فوتبال استان نه تنها حامی فوتبال شهر نبوده است، بلکه برای انجام وظایف ذاتی خود منت نهاده و نگاه مالی به فوتبال استان دارد.

صراحتا اعلام می شود که تمامی فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل خواهد بود و نظر به عزم بلند مسئولین شهری در کارشکنی‌های اخیر، مالکیت باشگاه تمایلی به تیم داری در باشگاه ماشین سازی تبریز نخواهد داشت و بدیهی است از این تاریخ مسئولیت فعالیت‌های آتی تیم بر عهده هیئت فوتبال استان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار