محمدی نوری:

با ورود آیت‌الله رئیسی به انتخابات ۱۴۰۰ فرصت مجددی برای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) پیش می‌آید/ تلاش‌ها برای تحقق وحدت همه جریان‌های اصولگرا ادامه دارد

عضو ارشد هیات اجرایی شورای وحدت پیشتازی این ائتلاف در جریان اصولگرایی را نشان از همدلی وفاداران به انقلاب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد محمدی نوری عضو ارشد هیات اجرایی شورای وحدت در نشست با دبیر و معاونان و روسای شهر‌های این حزب در استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد با ورود آیت‌الله رئیسی فرصت مجددی برای تحقق آرمان‌های امام (ره) در توجه به محرومان جامعه پیش آید.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از پیدایش جریان ۲۰۰ هزارنفری وفاداران انقلاب اسلامی در ذیل ساختار تعریف شده شورای وحدت در کشور خبر داد و آنرا موفقیتی ناشی از همدلی همه علاقمندان به نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد: پیشتازی مدبرانه شورای وحدت در جریان اصولگرایی حکایت از همدلی وفاداران به انقلاب و حول محور وحدت کلمه دارد.

محمدی نوری گفت: تلاش‌ها برای تحقق وحدت همه جریان‌های اصولگرایی همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود بتوانیم به نقاط مشترک در روند انتخابات دست یابیم.

وی با اشاره به حضور بیش از ۴۰ حزب سیاسی کشور و شکل گیری بیش از ۲۰ کمیته تخصصی در شورای وحدت و راه اندازی این کمیته‌ها در استان‌ها ابراز امیدواری کرد که انتخابات آینده با مشارکت حداکثری مردم صحنه دیگری از همراهی ملت با نظام را محقق سازد.

عضو هیات اجرایی شورای وحدت، استفاده از ظرفیت بی‌بدیل جوانان را رافع مشکل نظام دانست و گفت: هم‌صدایی با نظام عامل مقاومت و ایستادگی برابر زورخواهی دشمنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۰۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام با توجه به نظر عامه مردم ایشان در پست ریاست جمهوری موفق نخواهد بود و رای نیز نمی آورد و زمینه را برای حضور نا اهلان فراهم می کند . به همین خاطر است که اصلاح طلبان نیز علاقه به حضور ایشان در انتخابات دارند . بیدار شوید خواب بس است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
از کجا این حرفها رو درآوری اتفاقا نظر سنجیها چیز دیگری رو نشون می ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ورود آیت الله رئیسی در شرایط فعلی کشور در انتخابات ریاست جمهوری به صلاح نیست ایشان در مقام ریاست قوه قضائیه بسیار مفید تر ار ریاست جمهور عمل می کنند وبرای نخستین بار در جمهوری اسلامی فردی که لیاقتش را دارد در مقام ریاست قوه قضائیه قرار گرفته است ونیز از انجایی که در کشور ما هر کسی رئیس جمهور می شود پس از پایان دوره اش لولو خورخوره می شود وهمه کاسه کوزه ها سر اومی شکند ومقام ومنزلت آقای رئیسی بسیار بیشتر از اینهاست شایسته نیست شان ومنزلت ایشان با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دچار خدشه خلل گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من جای اونا بودم زیاد رو رئیسی حساب نمیکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
علاوه بر اینکه در ریاست جمهوری رای نمی آورند مسند بسیار بسیار مهم ریاست قوه قضاییه را هم از دست میدهند
و دیگر کسی همانند ایشان در قوه قضاییه نخواهیم داشت که به پرونده های دانه درشت های اقتصادی و بازشدن مجدد کارخانه ها ، پرونده جاسوس ها و ... اینگونه با قاطعیت رسیدگی کند.

یعنی واقعا به جز ایشون بر روی هیچ کس دیگر نمیتوانند به توافق برسند ... بسی جای تاسف داره...


ایشان وظیفه مهم تری را رهبری بر عهدشون گذاشتند. این نقشه دشمن هست که ایشان از راس قوه قضاییه حتما برداشته شوند



لطفا متن پیامم را بدون هرگونه کم و کاست درج کنید
آخرین اخبار