دردسر‌های یک پرنده

یک پرنده ۴ خانم اهل یکی از روستاهای بابل را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط‌عمومی سازمان اورژانس بابل اعلام کرد مسمومیت با گاز co صبح امروز در روستای حسن آباد جاده بابل به آمل به مرکز دیسپج این سازمان گزارش و تکنسین‌های پایگاه‌های احمد چاله پی و امین آباد به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، یک پرنده در دودکش بخاری این منزل آشیانه ساخته و سبب بسته شدن خروجی دودکش شده بود.

۴ خانم ۳۸، ۱۱، ۷۵ و ۴۴ساله در این حادثه دچار مسمومیت شدند و تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدومان را به بیمارستان امام رضا آمل منتقل کردند.

کارشناسان چند نکته اساسی برای نصب دودکش بخاری گازی را مطرح می‌کنند از جمله اینکه قبل از نصب بخاری از باز بودن مسیر دودکش بخاری مطمئن شوید و برای این کار می‌توانید یک بطری کوچک را به یک طناب ببندید، سپس آن را از دودکش پشت بام به داخل دودکش بیندازید اگر قادر به مشاهده بطری نوشابه در محل نصب بخاری در اتاق بودید، یعنی مسیر باز است و هر چند وقت یک بار مسیر دودکش را کنترل کنید که شی یا پرنده‌ای در آن گیر نکرده باشد.

برای کنترل مکش دودکش می‌توانید یک کبریت را آتش بزنید و در مقابل لوله در محل نصب بگیرید، اگر شعله آتش به سمت بالا کشیده شد، یعنی مکش دودکش به درستی کار می‌کند و اگر هیچ تغییری در شعله ایجاد نشود و یا شعله به سمت اتاق برگردد، نشان دهنده عملکرد اشتباه و نامناسب دودکش است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار