چشم نظارت روی اماکن ورزشی

باشگاه‌ها و اماکن ورزشی جزو مشاغل پر خطر کرونایی بوده و نیازمند بازرسی هر روزه هستند.

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی در شهرستان‌های قرمز، هر شب از کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بازدید می‌شود.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بازدیدی همراه با معاون توسعه امور ورزشی، مسئول حراست، مسئول بازرسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، نماینده اداره اماکن و مسئول امور باشگاه‌های شهرستان صورت گرفت.

عزیزی تصریح کرد: در این بازدید، اکثر باشگاه‌های ورزشی تعطیل بودند اما ۳ باشگاه ورزشی باز بوده و فعالیت ورزشی داشتند که برابر ضوابط و مقررات ستاد کرونا، با این باشگاه‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرکل وررش و جوانان استان عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و این که سلامت مردم و ورزشکاران در اولویت قرار دارد، تا پایان محدودیت‌های کرونایی نظارت‌ها در کلیه شهرستان‌های دارای محدودیت کرونایی ادامه خواهد داشت.

او در پایان ضمن تشکر از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی که در این مدت همراهی کرده اند، اظهار کرد: بازدید‌ها تا زمان تصمیم ستاد کرونا ادامه خواهد داشت و با باشگاه‌های متخلف برابر با ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.