مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام :

برگزاری ۴۵ دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان ایلام

شمس الهی گفت :۴۵ دوره آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان ایلام در سال جهش تولید برگزار شد.

شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از برگزاری ۴۵ دوره آموزشی برای کارکنان این مجموعه در سال گذشته خبر داد و گفت : به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا، این تعداد دوره آموزشی در بستر فضای مجازی و بصورت غیر حضوری برگزار شده است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام افزود: این دوره‌های آموزشی با اهداف و رویکرد‌های استراتژیک شرکت ملّی گاز ایران در جهت توانمند‌سازی کارکنان با روش‌های نوین در مدیریت گاز‌رسانی، انجام موثر‌تر خدمات و فعالیت ها، ترغیب کارکنان، بالا بردن سطح مهارت‌ و دانش‌ و یادگیری آنان برگزار شده است.

او اظهار داشت: در طول سال گذشته ۴۵ دوره آموزشی با ۵‌هزار نفر‌ساعت در شرکت گاز استان ایلام برگزار شده است که خروجی آن در نظرسنجی و تحلیل نتایج در زمینه‌های مختلف مثبت بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این دوره‌ها از طریق درگاه‌های مجازی آنلاین و LMS به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا‌ی استان انجام شده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در زمینه‌های مختلف عمومی و تخصصی از جمله دوره‌های مدیریت استرس در دوران کرونا، حقوق شهروندی، زبان انگلیسی، مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مهارت‌های حل مسئله و تصمیم گیری، تکنیک‌های ارزیابی ریسک، قانون برگزاری مناقصات، ممیزی انرژی، ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی، دوره‌های تخصصی HSE و ... بوده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.