نتایج دیدار‌های هفته سی و پنجم لوشامپیونه

هفته سی و دوم لیگ یک فوتبال فرانسه امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با برگزاری ۵ مسابقه از هفته سی و پنجم، لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) پیگیری شد.

بوردو یک - رن صفر

تک گل پیروزی بخش این بازی را برای تیم میزبان، یعنی بوردو، مارا در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. تیم بوردو با پیروزی و کسب ۳ امتیاز این بازی با ۳۹ امتیاز به رتبه پانزدهم جدول صعود کرد و تیم رن نیز با شکست در این بازی و با ۵۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

برس یک - نانت ۴

گل‌های این بازی را سیمون، بلاس، لوزا و کولیبالی از روی نقطه پنالتی به ترتیب در دقایق ۱۵، ۲۷، ۵۷ و ۶۲ برای تیم نانت به ثمر رساندند و تک گل تیم برس را نیز فایور در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

تیم نانت با کسب ۳ امتیاز این دیدار حساس و با ۳۴ امتیاز در رتبه هجدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت و امید خود را برای باقی ماندن در سطح اول فوتبال فرانسه افزایش داد. تیم برس نیز با ۴۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

دیوژن یک - متز ۵

گل‌های این بازی پر گل را گونیه، شارپ، چافیک (بازیکن دیوژن)، واگنر و برون برای تیم متز به ثمر رساندند و تک گل تیم دیوژن را نیز بالده در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.

تیم متز با پیروزی پر گل مقابل تیم انتهای جدولی دیوژن با ۴۶ امتیاز به رتبه نهم جدول لوشامپیونه صعود کرد و تیم سقوط کرده دیوژن نیز با ۱۸ امتیاز در قعر جدول لیگ فوتبال فرانسه باقی ماند.

لوریان ۲ - آنژه صفر

گل‌های این بازی را لیسا از روی نقطه پنالتی و لموین در دقایق ۴۴ و ۴۷ برای تیم لوریان به ثمر رساندند. تیم لوریان با پیروزی مقابل تیم ۱۰ نفره متز و کسب ۳ امتیاز این بازی و با یک پله صعود با ۳۵ امتیاز به رتبه هفدهم جدول لوشامپیونه صعود کرد.

تیم آنژه نیز با ۴۱ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

نیم المپیک ۲ - رنس ۲

گل‌های این بازی را امبوکو و فیلیپس در دقایق ۳۰ و ۸۰ برای تیم رنس و ریپارت و موسی کونه در دقایق ۴۷ و ۷۱ برای تیم نیم المپیک به ثمر رساندند. تیم‌های رنس و نیم المپیک با تساوی و کسب یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۴۲ و ۳۲ امتیاز در رتبه‌های یازدهم و نوزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماندند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار