رییس شورای شهر تهران:

اطلاعات واکسیناسیون کارکنان شهرداری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

هاشمی گفت: اطلاعات واکسیناسیون کارکنان شهرداری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و لازم است سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امیر مومنان علی (ع) فراتر از نقش امامت و حکومت داشتند و ایشان می‌تواند به عنوان یک انسان، الگویی ماندگار برای تمامی جهان باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد تخلفاتی تحت عنوان واکسن خواری در مدیریت شهری در تعدادی از شهر‌ها از جمله تهران بودیم، اما خوشبختانه با دستور محکم شهردار تهران با عناصر خاطی برخورد شد.

رییس شورای شهر تهران گفت: اطلاعات واکسیناسیون کارکنان شهرداری به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و لازم است سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

هاشمی یادآور شد: در تهران و تعداد زیادی از شهر‌ها شاهد رد صلاحیت کاندیدا‌هایی بودیم که توسط هیأت اجرایی تایید شده بودند.

وی تاکید کرد: در شورا‌ها نظارت استصوابی نداریم، همچنین با توجه به اینکه نظارت در انتخابات شورا برعهده مجلس است، از رئیس مجلس انتظار داریم تا با پیگیری موضوع نسبت به رسیدگی اعتراض کاندیدا‌ها توجه ویژه داشته باشد تا تأمین حق عمومی جامعه برای برگزاری یک انتخابات با تکثر نگاه‌ها و سلائق و مشارکت مطلوب در انتخابات فراهم شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار