۶ معلم نمونه قمی تجلیل شدند

آیین نکوداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس باحضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در آیین نکوداشت مقام معلم که به صورت ویدئوکنفرانسی باحضور رئیس جمهور، استانداران و مدیران و معلمان آموزش پرورش سراسر کشور برگزار شد، از معلمان نمونه هر استان که ۶ نفر از آن‌ها از استان قم بودند، قدردانی شد.

شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: این افراد در سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰ ۱ فعالیت‌های مهم، موثر و گسترده‌ای در زمینه آموزش، تربیت و پژوهش داشته اند و توانسته اند پس از برگزاری کلاس‌ها بصورت غیرحضوری، ارتباط سازنده‌ای با دانش آموزان داشته باشند.

فردا نیز قرار است به صورت ویدئو کنفرانسی باحضورقالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از تعداد دیگری از معلمان برگزیده استان قدردانی شود.

بهرام سرمست، استاندار قم در حاشیه این مراسم تاکید کرد: شخصیت، دیدگاه و نظریه‌های ارزشمند شهید آیت الله مطهری باید همواره برای معلمان تبیین شود تا این قشر خدوم با الگوگیری از چنین شخصیت‌هایی، ماموریت خود را که هدایت و تربیت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است به خوبی ایفای نقش کنند.

در جلسه ویدئو کنفرانسی معلمان با رئیس جمهور، یکی از معلمان قمی که در زمینه تولید محتوای الکترونیکی فعالیت‌های چشمگیر و متنوعی دارد، ایده‌های خود در زمینه توسعه برنامه‌های مجازی و راهکار‌های چگونگی ارتباط سازنده با دانش آموزان از طریق فضای مجازی را بیان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار