استاندار همدان:

ایثار و فداکاری معلمان در شرایط کرونایی مثال زدنی است

استاندار همدان گفت: در شرایط کرونایی معلمان بسیاری به‌ شکل خودجوش و پیش از سازماندهی برنامه‌های فضای مجازی، آموزش و پرورش دانش آموزان را ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان در آیین بزرگداشت مقام معلم با اشاره به ایثار و فداکاری معلمان در شرایط کرونایی افزود: موفقیت‌های جامعه پزشکی در ساخت واکسن برای مقابله با ویروس کرونا نیز دست‌پرورده معلمان کشور است.

او اضافه کرد: معلمان در ذهن عموم مردم جایگاه و نقش ارزنده‌ای دارند و موفقیت‌های امروز جامعه مرهون تلاش معلمان است.

شاهرخی ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت روز معلم تجلیل از همه خوبی‌ها، صفات نیکو و برجسته و به واسطه آن از تلاش‌های معلمان قدردانی می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های دینی و قرآن کریم تعلیم و تربیت از مهم‌ترین عناصر جامعه بشری محسوب می‌شود، اظهار داشت: با توجه به نقش معلمان در نظام تعلیم و تربیت جایگاه آنان در جامعه بی بدیل است.

شاهرخی با اشاره به نقش آفرینی معلمان در عرصه‌های مختلف جامعه، اضافه کرد: نقش معلمان در شکل گیری انقلاب اسلامی، عبور از چالش ها، دفاع مقدس و پس از آن بسیار برجسته است.

او با تاکید بر این که موفقیت‌های امروز جامعه در عرصه‌های مختلف مرهون معلمان است، بیان کرد: اگر امروز دنیای استکبار از پیشرفت‌های ما ناراحت است، به علت سرمایه‌های عظیم علمی است که با تلاش معلمان شکل گرفته است.

استاندار همدان بیان کرد: موفقیت‌های بی‌شمار علمی در کشور را مدیون معلمان و جامعه فرهنگی هستیم که توانسته‌اند این جوانان و دانشمندان را پرورش دهند.

در این مراسم که استاندار همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسوولان و معلمان نمونه استان حضور داشتند، از معلمان سرآمد تجلیل شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خونه گرفتن خوابیدن چی میگید شماها
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۰۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روز معلم بر همه معلمان فداکار ایران زمین مبارک