المپین بوکس:

اردوی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان اتفاق ویژه‌ای برای بوکس ایران است

دانیال شه بخش گفت: حضور در اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ملی بوکس ازبکستان اتفاق ویژه‌ای برای تیم ملی محسوب می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان  امروز جهت شرکت در  اردوی مشترک با  تیم ملی  ازبکستان راهی تاشکند شد. در این اردوی تدارکاتی مشترک علاوه بر ازبکستان، تیم های ملی قزاقستان و اردن نیز حضور دارند. تیم ملی ازبکستان و قزاقستان اولین قدرت‌های جهان و آسیا در بوکس هستند.

دانیال شه بخش، ملی پوش المپیکی بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: اولین اردوی تدارکاتی مشترک بین تیم ملی ایران و ازبکستان است. کشور ازبکستان میزبان این اردوی تدارکاتی است و علاوه بر کشور ما قزاقستان  و اردن نیز حضور دارند. تیم‌های ملی ازبکستان و قزاقستان از برترین قدرت‌های بوکس در جهان و آسیا هستند و حرف زیادی برای گفتن روی رینگ دارند.  

ملی پوش المپیکی بوکس عنوان کرد: در اردوی تدارکاتی تن بچه‌ها به تن بوکسور‌های خوب می‌خورد که خودش یک تجربه عالی محسوب می‌شود. این اردوی تدارکاتی مشترک بهترین اتفاق برای بوکس ایران خواهد بود. مطمئن باشید که تمام بوکسور‌های کشورمان  تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین استفاده را از این اردو  ببرند.  

شه بخش در ادامه اظهار کرد: ما باید در این اردوی تدارکاتی سطح آمادگی خودمان را بالا ببریم تا بتوانیم در رویدادهای پیش رو، بهترین عملکرد را از خودمان ارائه بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار