پیامرسان آیگپ بستری برای کمک به نیازمندان ایجاد کرد

آیگپ در ماه مبارک رمضان سرویس خیریه و نیکوکاری با شعار «دنیایی بهتر بسازیم» را ایجاد کرد تا خیرین فرصتی برای تمرین کمک های مومنانه خود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه رمضان فرصتی است برای ارتباط بیشتر با خدای سبحان، ماه ازدیاد تقوا و تقویت اراده که انسان‌ها می‌توانند به برکت ماه رمضان اراده را در خود قوت ببخشند تا بتوانند از بداخلاقی‌های امروز که در جامعه به چشم می‌آید، دوری کنند.

به همین جهت آیگپ سرویس خیریه‌ای را با شعار "دنیایی بهتر بسازیم" ایجاد کرده است به طوری که کاربران می توانند به راحتی نسبت به کمک های انسان دوستانه اقدام نمایند. این در حالی است که می توانند از طریق امتیازات دریافتی در امور خیر شرکت نمایند. به این ترتیب که مبلغ انتخاب شده از میزان امتیازاتشان کسر شده و معادل آن به حساب خیریه پرداخت می‌گردد.

پیامرسان آیگپ بستری برای کمک به نیازمندان را ایجاد کرد

این سرویس شامل خیرین مدرسه ساز ،جمعیت هلال احمر، بچه های آسمان، کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت از زندانیان، احسان سلامت، مشق احسان و مدرسه احسان است.کاربران علاقمند می‌توانند مبالغ دلخواه خود را برای ساخت مدرسه در حاشیه تهران، زهک سیستان و بلوچستان، بشاگرد هرمزگان، رحمت آباد کرمان، ذلقی لرستان، و سراوان سیستان و بلوچستان پرداخت کنند. همچنین خیریه هایی که قصد حضور در جمع آیگپی ها را دارند می توانند نسبت به ارائه تقاضای خود را ازطریق واحد تجاری پیام رسان اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار