ادامه فحاشی عناصر سلطنت طلب و گروهک منافقین علیه برجام در وین

جمعی از عناصر وابسته به گروهک منافقین و سلطنت‌طلب به تحرکات ایذایی خود از طریق فحاشی علیه تیم مذاکره کننده در وین ادامه می‌دهند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که رایزنی‌های فشرده بین هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و طرف‌های برجام برای تفاهم بر سر احیای کامل برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی علیه کشورمان ادامه دارد، جمع معدودی از عناصر وابسته به گروهک منافقین و یا سلطنت طلب که از چندین روز قبل اقدام به برپایی چادری در مقابل درب ورودی هتل محل برگزاری مذاکرات کرده اند، به تحرکات ایذایی خود از طریق فحاشی علیه تیم مذاکره کننده و اعضای تیم ادامه می‌دهند.

این افراد با ناسزاگویی علیه تیم مذاکره کننده و توزیع نوشته‌هایی بین عابران خواستار توقف مذاکرات و لغو کامل برجام از سوی کشور‌های اروپایی هستند.

تعداد این افراد کمتر از ۱۰ نفر است و به نحو کاملا محسوس توسط یکی از عناصر وابسته به شبکه ایران اینترنشنال هماهنگ می‌شوند.

استفاده از بلندگو‌های قوی تعبیه شده در پیاده روی مقابل هتل محل مذاکرات، باعث سلب آسایش ساختمان‌های اطراف و عابران شده که حتی باعث درگیری یکی از این افراد با پلیس شد.

پلیس اتریش حفاظت کامل از محل مذاکره و هیئت‌های مذاکره کننده را به عهده داشته و اجازه نزدیک شدن این افراد را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا هم یکی داره عقلش کار میکنه شما نمیگذارید چه برجامی 8سال زندگی مردم را به یغما بردن توی کشوری کاری نکردن همش فکر برجام بابا بسته خفت تا کی بیا جول پالاست را جمع کنید از پاستور بزنید بیرون مردشور خودتونا ببرم با اون برجامتات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بگذار آن قدر فحاشی کنند تا جانشان در بیاد ، جواب بعضی ها سکوت است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا کجایشان می سوزد ؟ توافق می شه مخالف اند ، توافق نمی شه مخالف اند و قور می زنند با ده نفر ، بعد ادعای ملت و کشور می کنند در حالی که اگر راست می گفتند در داخل می ماندند و در حل مشکل مردم فریاد مزدند نه این که هوش بازیگری کرده و می خواهند اکتور سینما بشوند و فقط دیده شوند . رسانه های مغرض هم این ده نفر را می بینند و نشان می دهند اما راهپیمایی های میلیونی ملت را نمی بینند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با بیشتر نظر شما موافقم. اما در مورد راهپیمائی میلیونی این راهپیمایی ها دیگه آن راهپیمایی های خودجوش زمان و اول انقلاب نیست. اکثریت ملت زیرفشارهای معیشتی و اجتماعی کمرشان خم شده و نارضایتی ها بقدری بالارفته که دیگر توانی برای راهپیمایی بقول شما میلیونی باقی نمانده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگس و پشه عمرشون كوتاه است
خيلي ويز ويز كردند فقط مگس كش راه حل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر منافقین ( مجاهد خلق آمریکایی ) بیچاره در بدر فلک زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
منافقین و سلطنت طلبها عقل درست و حسابی ندارند. اگه شعورشون میرسید میفهمیدند خطر امثال بایدن و اوباما با برجام برای ایران به مراتب بیشتر از خودشیفته‌ای مثل ترامپه. اینا اگه عقلشون میکشید همه جوره از کشیدن ایران به پای میز مذاکره و تحمیل برجام حمایت میکردند
Netherlands
مهدی
۰۲:۲۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من نه عضو گروهی هستم نه سازمانی، ولی این برجامتون جز ذلت چیزی برای این دولت نبود و سختی برای مردم ایران نداشت. اگه این نفاق است شما در نادانی هستی. به یاد داشتید برجام ۱ و ۲و۳ را، زمانی زیاد از این صحبتها نگذشته ای فراموشکاران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه کار بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعلام آمادگی میکنم من را هم ببرید وین در حالیکه شما با برو بچ در متل هستید دمار ضد انقلاب را در بیرون هتل در میآورم.هرکسی آماده است رای رفتن اعلام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای کلک ، خیلی دوست داری بری اون ور؟ و سهم خودت را ادا کنی ؟ خودت بفرما ، و هر کاری می کنی به حساب ملت نگذار چون از فحوای کلامت معلوم است چی تو ذهنت است ! یا قبل رفتن باید کلی با شما مذاکره بشه تا درست و غلط اهداف و عمل مشخص شود و بعد راستی آزمایی شوی ! خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشخص است منافقین بی وطن و سلطنت طلب های وطن فروخته راه و منطقی از اول انقلاب غیر از فحش و ناسزا گویی ندارند همین منافقین مگر نبودند که هرکس با نظرات انها مخالف بود مارک آمریکایی بودن و ارتجاع به وی می زدند حالا از خودشان بپرسند در پناه و جیره خواری و جاسوسی برای آمریکا (امپریالیسم) چه کاری می کنید یا از اون ربع !!! و دیگر گروهای جیره خوار بپرسند پهلوی اول و دوم غیر از ذلالت و هدر دادن زمین و زمان چه گلی به سر ایران زده اند تا مردم توجیه شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر ساده اید اینا با هماهنگی دولت بی تدبیر و ناامیدی این کارا رو انجام میدن که بگن آره چقدر مذاکره کردن ما به نفع مردم ایرانه و دشمن رو عصبی کرده ولی زهی خیال باطل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ برمنافقین اینها ضدمردم هستند حالا بفرمائید شماچه گلی برسرملت زدید؟
آخرین اخبار