بسته حوادث؛

انهدام سه باند بزرگ سلاح و مهمات در کرمانشاه

فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از انهدام سه باند بزرگ سلاح و مهمات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یحیی الهی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت : طی ۱۵ روز گذشته در معاونت اطلاعات مرزبانی استان با استفاده از سیستم‌های فنی نوین و همراهی مرزنشینان که چشمان بیدار مرزبانی هستند، با شناسایی سه باند وارد کننده سلاح و مهمات به کرمانشاه از فعالیت آن‌ها جلوگیری کردیم.

او گفت : نیرو‌های ما طی پنج عملیات توانستند از این سه باند ۱۶۵ قبضه انواع سلاح شامل کلاشینکف و کلت را کشف و ضبط کنند.

 فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه افزود: از این سه باند ۶۷۰۰ فشنگ جنگی، ۱۵۴ تیغه خشاب، سه دستگاه بیسیم و یک دستگاه خودرو هم کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه این سه باند بصورت کامل متلاشی شدند، افزود: در این رابطه هشت نفر نیز دستگیر شدند.

الهی با تقدیر از همکاری مرزنشینان استان در راستای مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، گفت: مرزنشینان همکاری بسیار خوبی با ما دارند و اگر موفقیتی باشد، حاصل همراهی آن‌ها است.

او افزود: یکی از ترفند‌هایی که دشمن اکنون دنبال می‌کند تا امنیت کشور را مختل کند، ورود سلاح به داخل است که در این رابطه اقدامات لازم را برای مقابله با آن‌ها انجام خواهیم داد .

اجرای تمهیدات ترافیکی برای تامین امنیت شهروندان در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای تمهیدات ترافیکی برای تامین امنیت شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.

فضل‌الله شیری با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: پلیس راهور در مکان‌هایی که مجوز برگزاری مراسم لیالی قدر توسط ستاد کرونای استان صادر شده اقدام به پوشش ترافیکی می‌کند.

او با بیان اینکه طی شب‌های قدر و در راستای مصوبه ستاد کرونا محدودیت‌های تردد شبانه اعمال نمی‌شود افزود: لغو محدودیت تردد‌های شبانه تنها مخصوص شب‌های لیالی قدر است و در شب‌های دیگر مجددا ممنوعیت تردد‌های شبانه اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور در پایان از شهروندان خواست با توجه به کمبود فضای پارک برای خودرو ها، از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

انفجار یک عدد کپسول گاز پیک نیک در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از انفجار یک عدد کپسول گاز پیک نیک در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه باعث مصدومیت یک زوج میانسال و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی شد.

 بهروز فخری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد انفجار در واحدی مسکونی واقع در شهرک امام رضا (ع) صحنه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی صحنه مشخص شد بر اثر این انفجار، زن و مردی میانسال مصدوم و توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

 فخری افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد این واحد مسکونی به علت انفجار کپسول گاز پیک نیک دچار حریق شده و به قسمت‌هایی از منزل مانند، شیشه ها، درب، دیوار و بخشی از لوازم مسکونی خساراتی وارد آمده است.

بیش از ۹ تن آرد احتکاری در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۹ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در مرکز استان خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه قزانچی از وجود مقدار زیادی آرد احتکار شده در شهرک صنعتی فرامان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 دلیری افزود: در این بازرسی ها، ۹ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.