صحبت‌های تامل برانگیز فرمانده سابق سپاه قدس درباره گروهک داعش

صفحه منتسب به سردار سلیمانی ویدئویی از صحبت‌های تامل برانگیز حاج قاسم سلیمانی درباره گروهک داعش را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله فرماندهانی بود که در دوران دفاع مقدس حضور موثری داشت. فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بین‌المللی بغداد عراق طی یک حمله ناجوانمردانه به شهادت رسید و داغی بزرگ بر دل دوستدارانش گذاشت.

سردار سلیمانی از عوامل اصلی از بین رفتن گروهک تروریستی داعش بود و توانست در مدت زمان مشخصی گروهک داعش را به صورت کامل از بین ببرد و کشور‌های مظلومی مانند سوریه را از شر این منافقین نجات دهد.

در همین راستا صفحه منتسب به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویدئویی از بیانات فرمانده سابق نیروی قدس سپاه را درباره گروهک داعش منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۴:۰۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
عزیزه دلم فدات شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
فدات شم سردار عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر صدیق شهید دلاور مرد مردان تمامی میدانهای حق بر علیه باطل شجاع دل خردمند بصیر سخاوتمند دلسوز صلح طلب سردار دلها سرباز وطن سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار شاد باد . یاد و نام و مکتبش تا ابدیت در قلوب تمامی امت و ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی و در دل تمامی آزاده اندیشان خردمندان عادلین سر تا سر جهان اسلام زنده و گرامی و پر ره رو باد . رحم الله من یقرا فاتح مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار