آیا سر و کله ویروس کرونای هندی در یزد پیدا شده است؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از تست گیری از اتباع هندی شاغل در یکی از کارخانه های یزد و گمانه زنی ها در خصوص نوع ویروس آن ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بعد از مشاهده علائم مشکوک به کرونا در تعدادی از اتباع هندی شاغل در یکی از واحد‌های صنعتی شهرستان اشکذر، با هماهنگی‌های لازم از این افراد آزمایشات اولیه به عمل آمد که جواب تست آن‌ها مثبت اعلام شد و نمونه این آزمایشات برای مشخص شدن نوع ویروس کرونای آن‌ها به آزمایشگاه‌های معتمد در تهران ارسال شده است.

او ادامه داد: جواب آزمایش نوع ویروس کرونای تعدادی از اتباع هندی هنوز اعلام نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در حال حاضر این کارخانه تعطیل نشده و برنامه‌ای هم برای تعطیلی آن وجود ندارد.

کرونا جان ۵ یزدی دیگر را گرفت

از ۷۷۵ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۲۸۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

سلمانی با اشاره به شناسایی ۲۸۸ مبتلای جدید افزود: از این تعداد، ۶۱ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۲۷ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد بیان کرد: در شبانه روز گذشته، پنج بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سلمانی افزود: در حال حاضر، ۵۶۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که امن‌ترین مکان خانه شخصی است؛ از همشهریان خواست از رفت و آمد‌های های برون و درون شهری و برگزاری مراسم‌ عزا و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای
آخرین اخبار