کشف پیکر پدر و پسر غرق شده در رودخانه کرج

نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستانک بعد از دو ساعت تلاش، پیکر بی‌جان دو نفر را در رودخانه کرج کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر عباسپور، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: ظهر امروز، همکاران اورژانس به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان البرز حادثه غرق شدن دو تن از هموطنان را گزارش دادند.

او با اشاره به اعزام سریع نجاتگران توسط مرکز عملیات این استان، افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستانک با دریافت محل دقیق حادثه با تجهیزات کامل به محل غرق شدن این دو هم وطن در رودخانه کرج اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان این‌که پدری برای نجات جان کودک چهار ساله که در آب‌های خروشان رودخانه کرج سقوط کرده بود، به رودخانه می‌رود و با از دست رفتن تعادل در این رودخانه غرق می‌شود، گفت: نجاتگران عملیات جست‌و‌جو و نجات این دو هم وطن را آغاز کردند و توانستند با کمک مردم محلی ابتدا پیکر بی‌جان کودک را کشف کنند.

او با اشاره به این‌که عملیات احیای قلبی ریوی کودک تا قبل از رسیدن همکاران اورژانس توسط نجاتگران انجام شد، افزود: با تحویل کودک به تیم اورژانس عملیات جست و جوی پدر ادامه پیدا کرد.

عباسپور گفت: با تلاش نجاتگران، جسد پدر نیز کشف شد و بعد از خروج از آب و انجام احیای قلبی ریوی و اقدامات پیش‌بیمارستانی، مرگ پدر توسط پزشک تایید و عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: غرق شدن ، غرق شدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.