فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

با موافقت وزارت بهداشت ایتالیا، دیدار فینال مسابقات فوتبال جام حذفی این کشور بین تیم‌های آتالانتا و یوونتوس با حضور هواداران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی فینال جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ روز چهارشنبه ۱۹ می‌ بین تیم‌های آتالانتا و یوونتوس در استادیوم ماپی برگزار خواهد شد و وزارت بهداشت ایتالیا با حضور تماشاگران به میزان ۲۰ درصد ظرفیت ورزشگاه موافقت کرده است.

ظرفیت کل ورزشگاه ماپی حدود ۲۱۵۰۰ هوادار است و به این ترتیب ۴۷۰۰ تماشاگر اجازه خواهند داشت دیدار یووه و آتالانتا را از نزدیک تماشا کنند.

طبق گفته آندره کاستا، معاون وزیر بهداشت ایتالیا، هواداران برای اولین بار پس از ممنوعیت حضور در ورزشگاه‌ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا در مارس ۲۰۲۰، در فینال کوپا ایتالیا حضور خواهند داشت.

او توضیح داد که وزارت بهداشت ایتالیا با حضور هواداران به میزان ۲۰ درصد ظرفیت ورزشگاه موافقت کرده است؛ به شرط این که استاندارد‌های مبارزه با ویروس کرونا کاملا رعایت شوند.

یوونتوس به دنبال چهاردهمین قهرمانی در کوپا ایتالیا است، در حالی که آتالانتا به دنبال دومین قهرمانی خود در این تورنمنت خواهد بود. این تیم قبلاً این عنوان را در فصل ۱۹۶۳-۱۹۶۲ به دست آورد.

اتحادیه فوتبال ایتالیا پیش از این اعلام کرده بود که دولت این کشور به هواداران اجازه می‌دهد تا در مسابقات قهرمانی ملت‌های اروپا در ورزشگاه المپیک رم به اندازه حداقل ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه حضور داشته باشند.

ورزشگاه المپیک رم روز ۱۱ ژوئن میزبان دیدار افتتاحیه جام ملت‌های ایتالیا بین ایتالیا و ترکیه خواهد بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار