مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

نمایشگاه قرآن از فردا آغاز به کار می کند

علیزاده از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

محمد علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس، نمایشگاه قرآن امسال به صورت مجازی از سوی معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

او با بیان اینکه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم امسال به صورت ملی از ۱۱ اردیبهشت آغاز به کار می کند و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: مکان بازدید و خرید به صورت ۲۴ساعته برای عموم مردم و بدون محدودیت جغرافیایی در این نمایشگاه  فراهم شده است.

علیزاده بیان داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی igfa.i  از این نمایشگاه بازدید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲ بخش عمده فروشگاهی و محتوایی فعالیت خواهد کرد، بیان کرد: در بخش فروشگاهی کلیه آثار و کتب منتشر شده  طی ۸ سال اخیر اجازه حضور دارند و در بخش محتوایی موسسات قرآنی سراسر کشور که اجازه فعالیت از معاونت قرآنی و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان‌های دولتی و عمومی را دارند با ارائه آثار خلاقانه در نخستین نمایشگاه قرآن کریم شرکت خواهند کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  با بیان اینکه مجوز انتشار بیش از ۴۰ هزار اثر مکتوب در نمایشگاه مجازی قرآن کریم فراهم شده است،تصریح کرد: اجازه عرضه و فروش تمام کتاب‌هایی در نمایشگاه قرآن فراهم شده که مجوز چاپ آن‌ها مربوط به ابتدای سال ۱۳۹۲ تا پایان اسفند ۹۹ بوده و منتشر شده است.

او گفت: ناشرانی که در نمایشگاه مجازی قرآن شرکت می‌کنند، ملزم هستند برای تمام محصولات خود، ۲۰ درصد تخفیف در نظر بگیرند.

پیش از شیوع کرونا ویروس، اغلب نمایشگاه قرآن در ماه رمضان در کرمان برگزار می شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار