معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان مطرح کرد؛

رد صلاحیت ۲۲۶ داوطلب انتخابات شوراها در کرمان

بصیری گفت:صلاحیت ۱۵۸۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر استان کرمان مورد تایید اولیه هیات نظارت قرار گرفته و ۲۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز نهم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه تاییدصلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا‌ها در حال انجام است و بخشداران تا دوم خرداد فرصت دارند تا نتیجه را به داوطلبان اعلام کنند گفت: تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری فرصت رسیدگی به صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های روستایی است.

او ادامه داد: مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان تا روز گذشته اعلام شده و رد صلاحیت شدگان از امروز تا ۱۲ اردیبهشت فرصت اعتراض دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه قرار بود برگزاری انتخابات در شهر کرمان به صورت الکترونیکی باشد افزود: متاسفانه تا این لحظه این موضوع لغو شده، اما پیگیر هستیم که این کار انجام شود.

 محمدرضا حسنی سعدی دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: از ۲۰۵۶ نفر داوطلبین شرکت در انتخابات شورا‌های شهر استان کرمان ۹۸ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۰۸۲ نفر در هیات‌های اجرایی تائید و صلاحیت ۱۵۶ نفر در این هیات‌ها رد شده است.

او افزود: همچنین صلاحیت ۱۵۸۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر استان کرمان مورد تایید اولیه هیات نظارت قرار گرفته و ۲۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.

حسنی سعدی تصریح کرد: برگه‌های شکایت و مستندات در اختیار داوطلبانی که رد صلاحیت شده اند، قرار گرفته و مطمئن هستیم بدون اغماض و گرایش مشارکت حداکثری رسیدگی به اعتراضات صورت می‌گیرد.

 علیار اسکندری نسب دبیر ستاد انتخابات استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه جمع ثبت نام کنندگان برای نامزدی در انتخابات شورای شهر استان کرمان نسبت به دوره قبل هشت درصد کاهش داشته است افزود: در شورا‌های روستایی استان تعداد کرسی‌ها ۹ درصد نسبت به دوره قبل افزایش و جمع ثبت نام شوندگان ۱۱ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار